Welcome to Laser Pointer Forums - discuss green laser pointers, blue laser pointers, and all types of lasers



Laser Pointer Store

Rayfoss.com down?

Ash

New member
Joined
Mar 3, 2009
Messages
2,073
Likes
138
Points
0
...edit... After much research I decided I will be going with Ray's 200mw Green torch :)

CAN'T WAIT TO GET MY ORDER IN :)
Well, with that power, make sure you get some red-colored safety goggles. Even reflections from a 200mW green laser can cause permanent eye damage if you are not wearing protection.
:cryyy:
 

failtastic

New member
Joined
Dec 23, 2009
Messages
9
Likes
0
Points
0
So, has anyone noticed www.rayfoss.com being up yet?

It's "up", but it's not the real site... I think they uploaded the template, just so we can see that stuff is happening... but I'm just guessing here.

Hope it's up and running soon, and I hope that my package will arrive safely with working components :)
 

EtherMagic

New member
Joined
Dec 30, 2009
Messages
81
Likes
3
Points
0
OMG!!! YOU ARE THE MAN failtastic!!! :)

Thanks man!

EDIT: BAD news for me!!! I can not find the 200mw green that I have been waiting to order anywhere on his site! :(


@Ash: Goggles have been taken care of :)



Paul
 
Last edited:

HanMan5000

New member
Joined
May 13, 2009
Messages
259
Likes
6
Points
0
omg!!! You are the man failtastic!!! :)

thanks man!

Edit: Bad news for me!!! I can not find the 200mw green that i have been waiting to order anywhere on his site! :(


@ash: Goggles have been taken care of :)



paul
holy crap! They got a new site!! It looks fantastic!!!

Wait........ Where are the lasers? wtf?
 

billg519

New member
Joined
Feb 21, 2008
Messages
1,056
Likes
84
Points
0
Their new site seems to be up, but not working. I could only find one laser, and a bunch of car keyfob programmers and stuff. Most of the site seems to be non-functional right now, when most pages load, it says "error on page" at the bottom.
Hopefully it will be unscrambled soon.
 

realista

New member
Joined
Dec 27, 2008
Messages
926
Likes
21
Points
0
....rayfoss is down.. but the old domain was.. "test......." so they need a new domain
 

HanMan5000

New member
Joined
May 13, 2009
Messages
259
Likes
6
Points
0
Man... I was going to get a 200mw red waterproo.f

Well, it looks like I'm gonna have to go with the 200mw red dildo from olike.

LOL just kidding I did that on purpose.
 

EtherMagic

New member
Joined
Dec 30, 2009
Messages
81
Likes
3
Points
0
^^^ LOL! I always call it that in my head when I see the name of that Laser, I think I'm just to lazy to say a new word to myself that sounds very similar. hahaha
 

Ash

New member
Joined
Mar 3, 2009
Messages
2,073
Likes
138
Points
0
Well, Rayfoss.com is up and running guys :)
Yeah. And it looks the same as it did before. Maybe it was just down for maintenance. :yabbem:

@EtherMagic ... Just so you know "Ray Foss" is not a person. The site is just "Rayfoss", and Faona (a female) is the Email contact person who responds to all emails not somebody named "Ray". :whistle:
 




Top