J'aime mon Salat avec french Dressing. :yh: Je suis de la Swiss. Nous apprends en peu de France a Lecole mais ca cest tout.
Quel massacre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
J'aime mon Salat avec french Dressing. :yh: Je suis de la Swiss. Nous apprends en peu de France a Lecole mais ca cest tout.
...Same for the stores, here in the electronics stores are not found components for making a laser, laser diode only low power and very little info or I have not found ... :undecided:
I think he was trying to say "I like my salad with french dressing" ou "J'aime ma salade avec vinaigrette française""J'aime mon Salat avec french Dressing" : je comprend pas ce que ça veut dire... :thinking:
Je ne savais pas que tu parlais français :wave: C'est moi qui t'ai commandé un module Mosquito, sinon j'aurais écrit en français...Bonjour. Jemapelle RHD dans le Canada.
Le Francais du mois eh tres terrible.
But wait a minute - Jerry, do you not speak French?
I think he was trying to say "I like my salad with french dressing" ou "J'aime ma salade avec vinaigrette française"
I think he was trying to say "I like my salad with french dressing" ou "J'aime ma salade avec vinaigrette française"
welcome to the forums. how can you feel alone lol. we are all here for lasers!!!!
michael.
D'autre part aussi pour moi est de savoir si d'autres utilisateurs français ont déjà effectuer des réalisations, à partir de quoi, et en s'approvisionnant où ?