Welcome to Laser Pointer Forums - discuss green laser pointers, blue laser pointers, and all types of lasers

LPF Donation via Stripe | LPF Donation - Other Methods

Links below open in new window

ArcticMyst Security by Avery

Where buy laser pointer whit cheap/free shipping for France ?

Joined
Jan 29, 2012
Messages
40
Points
0
Hi,

I from France and i would buy a laser pointer, i have one from DealExtrem but now Yourlaser is not a good company i see.

I found Lazerer but shipping is expensive ! 22€ :(

Where can i buy good laser pointer whit no shipping cost ou cheap ?

Thanks
 





Blord

0
Joined
Dec 24, 2007
Messages
5,356
Points
0
If you want good laser be prepare to spent good money. :)
 
Last edited:
Joined
Jan 29, 2012
Messages
40
Points
0
Yes i know :p
But on laserglow wow !
Lazerer sell good laser no ? and they are not very expensive
 
Joined
Aug 8, 2011
Messages
109
Points
0
Hello,
I am also from France and I have already bought some lasers. I started like everyone else here by buying red laser keychain a few euros that can easily be found for example in Paris. Then during a trip to Turkey, I discovered the green laser pens and much more powerful light, and since I got the virus lasers and we always want more. Then I bought a green laser supposedly more powerful on the website pointeurlaser.com, I paid a high price (140 euros) and finally not more powerful (yet sold for 200 mW) than those I purchased 20 euros in Turkey. Not a site to recommend. Then I bought a 445 rifle version 1 on the site Lazerer, and there very good value with power measurement certificate. Then I bought a laser module to a forum member and I built my laser 445. And finally I bought recently (the most expensive ...) a super green laser 700mW Skylasers of another member who lives in California with no problems. So do not hesitate to buy members, we can do good business .. :D
 
Joined
Aug 8, 2011
Messages
109
Points
0
I do not know this website but it seems to be one of the many low-end Chinese site :thinking:
 
Joined
Jan 29, 2012
Messages
40
Points
0
Ah ouf ! J'ai du mal a me faire comprendre correctement en anglais :(

Enfaite ce que je cherche exactement c'est des laser pas de "haut gamme" mais qui sont correct et avec des frais de port gratuit ou pas cher.

Je demande ca car je sais certains site sont des anarques ou propose des laser de qualité merdique :(
 
Joined
Aug 8, 2011
Messages
109
Points
0
Je viens ici quand j'ai un peu de temps, pas toujours possible...:(
Pour en revenir au laser, je me suis fait avoir au début en commandant sur le site pointeurlaser.com un sois disant laser vert brulant de 200 mW pour 140 euros.
Quand je l'ai reçu il a marché 2 minutes puis le ressort de contact de la batterie interne s'est déssoudé :undecided: Impossible à réparer car non démontable je l'ai donc renvoyé au Canada pour un échange (car le site est une filiale d'un groupe Canadien je crois) à mes frais. Deux mois après j'en reçoit un autre et là c'est la diode témoin de mise sous tension qui rend l'âme en deux minutes mais bon il marche toujours. Par contre maintenant je sais que la puissance n'est certainement pas de 200 mW mais 50-100 mW maxi, et il brule pas grand chose. De plus c'est de la mauvaise qualité et ça ne vaut pas 140 euros. Bon c'était une mauvaise expérience de débutant. :(
Après m'être inscrit sur ce merveilleux forum, j'ai trouvé des infos et j'ai commandé un rifle 445 1 W version 1 chez Lazerer. Et la rien à dire c'est très bien, service, qualité, prix et un certificat de garantie de puissance :wave:
Et ma dernière acquisition c'est un autre laser vert mais cette fois un monstre de puissance que j'ai acheté à un membre d'ici aux States. Un Skylasers PL700 mW (prix normal : 785 $) que j'ai payé 440. Et franchement nicckel, super communication, aucun problème, laser comme neuf, bref super content, et niveau puissance rien à voir avec l'autre, hyper lumineux, lunettes obligatoires :)
Bref ne pas hésiter à acheter aux membres qui sont reconnus (merci les notes).
Par contre je n'ai pas beaucoup vu de membre de France, c'est peut-être marginal chez nous cette passion :thinking: et je n'ai pas trouvé d'équivalent à ce forum en français :yabbem:
 




Top