Welcome to Laser Pointer Forums - discuss green laser pointers, blue laser pointers, and all types of lasers



Recent content by Tomes101

  1. T

    is it weird for my red laser to do this?

    ha ok then well ill make sure to wear googles all the time :D
  2. T

    more lasers hitting airplanes.

    i sorta know what you guys are gonna say about this but i brought my laser to school right (yes, yes that's the part when you say i'm stupid and yes i admit that was stupid) but here it is, i just show off that i have this laser pointer that no one will probs never see again in their life...
  3. T

    is it weird for my red laser to do this?

    hey there my red 200mw laser (as it says on the sticker even though its hard to trust) when i burn things is it normal for the dot to shine bright white? may seem to be a weird question cos i decided to no use my googles this one time just to see. the red burns wood and lights paper bought off...
  4. T

    Single Mode Blue Pen Laser Build! Osram PL450B in Leadlight Host **Video Added!!*

    would a cheap pair off ebay be good enough for a short time of use or would i have to buy an expensive pair of glasses. thanks
  5. T

    jayrob Build Kits, Lenses, and Other Stuff Listed Here!

    i wanna laser but i live in Australia.....yeahh... that's a problem
  6. T

    Single Mode Blue Pen Laser Build! Osram PL450B in Leadlight Host **Video Added!!*

    you say always protect your seeing balls but never tell what seeing ball protection glasses are best.
  7. T

    Australia Laser Imports

    yeah i actually lost my laser on the bus as well:banghead::banghead::banghead:. worst thing of all was that it was a school bus so i wouldn't be surprised if some idiot got a fine from some cops.
  8. T

    eBay Australia liable?

    i bought this laser too it will probably come this Thursday yay i also have bought myself a 200mw red and 200mw green that will be arriving on Thursday as well gotta love eBay. nobody worry i also bought myself a good pair of googles i don't wanna go blind hahahah also who was your seller of...







Top