Welcome to Laser Pointer Forums - discuss green laser pointers, blue laser pointers, and all types of lasers



makes in general

paul20v

New member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
4
Points
0
hi new to this would i be right in guessing that cni lasers make nova lasers or at least the green ones i have a cni laser i bought off ebay weather that was a good idea or not came and works and is really bright just wondering as it looks like the alpha one it lights matches so i was happy and seems nicley screwed together cheers  :)
 



S

SenKat

Guest
Excellent ! That answers my questions in the other thread ! :cool:

Yes - Nova Lasers, Dragon Lasers, Lasergow, Lucent Optics - all get their lasers ffrom CNI....they are rock solid lasers from my experience.
 

N00B

New member
Joined
Mar 6, 2007
Messages
242
Points
0
paul20v said:
hi new to this would i be right in guessing that cni lasers make nova lasers or at least the green ones i have a cni laser i bought off ebay weather that was a good idea or not came and works and is really bright just wondering as it looks like the alpha one it lights matches so i was happy and seems nicley screwed together cheers :)

Periods would help ;)
 
S

SenKat

Guest
N00B said:
[quote author=paul20v link=1181604998/0#0 date=1181604998]hi new to this would i be right in guessing that cni lasers make nova lasers or at least the green ones i have a cni laser i bought off ebay weather that was a good idea or not came and works and is really bright just wondering as it looks like the alpha one it lights matches so i was happy and seems nicley screwed together cheers  :)

Periods would help  ;)[/quote]

No - in my experience.....periods rarely ever help.....except to make my life misera>>>>>>>>>>>OUCH ! Why did you throw that at me ? Man - my wife is kinda mean tonight guys, I gotta go....
 

N00B

New member
Joined
Mar 6, 2007
Messages
242
Points
0
LOL wow, you took that and ran with it

Damn, that was good man.....
 
S

SenKat

Guest
Hehehehe - somehow, my wife did NOT see the humor in that ! ::)
 

Hemlock_Mike

Well-known member
Joined
Jan 7, 2007
Messages
6,284
Points
83
I'm glad "we're" getting older !!!! Almost past all that stuff :eek:

Mike
 

paul20v

New member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
4
Points
0
thanks for the info on cni makes me feel much better about my purchase cheers
 







Top